Wednesday, January 5, 2011

Tak Salah xnk tutop aurat!

Salam and hai...
pergh!title nk kontrobesi jek..
okeh2..harap2 ustat2 dan ustajah2 di luar sana jgn salah paham yek...
jgn bace title jek..bace smpai habes..
baru la syok!kang xpasal2 ade plak surat saman nt kang.
ckp ak ni permainkan agama..
wokeh...
memang xsalah nk bukak aurat...
...kalau~:

Gambar Hiasan
1.xsalah nk bukak aurat kalau kau org kaper!
ak tgk zaman skang ni sush dh nk bezakan yg mane islam, yg mane kaper.
xkesah la betina ke,jantan ke,makhluk dua alam ke..same jek...
yang pompuan dgn gaya masing2..bese la..artis nk seksi, korang pon nk seksi jugak la yek!hampeh punye umat...bukan nk kondem...tp ad sesetengah 2 sedar diri...cntik ke nk dedah sane sini?perlu ke nk bukak sana sini?harus ke nk tayang kemaluan*opsss..silap perkataan*harus ke nk tayang keaiban depan org ramai?
yang ak hairan, kalo cntik 2, buat la perangai cntik..yang 2 ok lg..ni dh la xcntik!prangai pon xcntik jugak..
adoi...sah2 la xde yang cntik dlm diri 2..ish2..

2.xsalah nk dedah aurat kalau kau rasa panas dunia ni lebih bahangnya dari neraka.
xpon nk prektis kena panas sb nt sng kt akhirat sb kt dunia dh salu kena panas..ko kalis la yek.haha..
teruk2..ingt weh!panas kt dunia, xseberapa kalo nk dibandingkan panas akhirat..
matahari sejengkal jek ats kpale...lain la kalo korang boleh bawak aircond cap Nokia,*opsss..2 henset bro! aircond cap Toshiba ke, pape jela jenama aircond kt dunia ni..

3.xsalah pon nk tunjuk aurat kalo dalam rumah/bilik 2 kau ngn laki/bini kau jek..
nk telanjang bulat2 ke,segi empat ke..lantak ler..yang penting ko bahagia..
tapi zaman la ni, orang xheran laki bini, yang orang heran, baru jek pasangan kekasih,
tp dh tinggal sebumbung..pergh!kalo dh tinggal sebumbung, jantan ngn betina,nk buat apa lagi kan..
xkn nk solat berjemaah kot..xpon yang laki nk ajar chikaro dia mengaji..
mulai sungguh hati anda!kepala hotak kau!paling kurang pon blaja bio..demonstrasi teknik pengunduran..ataupun demonstrari teknik2 cegah kehamilan..kalau demonstrasi xberjaya, xlaku la barangan2 Kotek, Soffy dan etc slame 9 bulan...hilang dh sorang pelanggan tetap...then, adela jumpa doktor ke, bomoh ke nk gugurkan kandungan..yang xleh gugur, tunggu la nk branak dlm jamban lah, dlm longkang lah, dlm tong sampah lah.mcm2 ade..gelagat manusia sjibik same cam astro dah!Mcm2 ada!

4.next, memang xsalah nk tunjuk aurat kalau dh rasa amalan baik ko mengatasi nabi...
dh rasa kofiden sgt masuk syurga smpai kau bukak aurat pon, koleksi dosa kau xleh mengatasi koleksi pahala,haaa..sila la..sila2..u're most welcome..tapi ingt, kalo jmpe ngn ak kt padang mahsyar nt, xpon duk sbelah ustat akhil hayy ke,*opppss..apakah?, sbelah ustat azhar idrus ke..xke malu..xpon orang sbelah kau diteduhi ngn awan..xkn kau nk tumpang plak kut!xmalu...

5.xsalah xnk tutup aurat kalo ko dh save budget utk blanje kt akhirat nt..
oppss..bese la..ade jugak yang pk panjang ni kan.mase atas dunia ni, kena la jimat cermat..beli baju yang murah2 sudah la..dh name pon murah, kain pon xckup la..so,tutup je tempat2 yang tertentu shj...xpon, gilir2 baju ngn adik...baju lame adik mase kecik2 dulu, akak pakai..sendat pon sendat la..janji pakai baju...yang laki plak, nk tiru tarzan..pkai sluar dalam/boxer jek..lagi jimat..boxer selai baru RM5..so 2 jek yang mampu..duit gaji ribuan dolar plak simpan..kunun2 saham akhirat..ish3..

sekadar peringatan utk diri sendiri dan rakan2..sekian..ada masa smbung lg..sape terasa, sila terasa..sb once anda terasa, for sure action will be taken..bukan saman ak, tp sendiri mau ingt la..

12 comments:

Nadia arRumaisha said...

bagus dik, sis blom berani nak tulis artikel camni...tabik sbb kamu berjaya...

Mr.Eyes said...

hehe..thank you sis..
baru jek nk berjinak2 kembali ngn dunia blogger ni..dh 3 thun tinggalkan..thanks 4 support.

alexa yussida said...

terbaeklah..saya suke..thnk u:D

Mr.Eyes said...

alexa yussida: owh..thank you..

sekamar rindu said...

salam..

singgah follow ur blog...

**15

Mr.Eyes said...

wsalam...
thank you...
will view ur blog soon..

JUNKO-EL-HIDA said...

salam perkenalan..weeeee..nice..mungkinkah awk yg terbaik?..tedet..hihi..saya bukan jawa..hahaha..nie nama nick dlm internet dr dulu..saya melayu..thanks bro join kontes..Nice..

Mr.Eye said...

Mr.Junko:
salam perkenalan..haahaa..
yes!saya lah yang terbaik!
*muka riak dan konfiden*
hahaha..owh...just joking...
btw, thanks sudi lawat sini..
peace*

lemolemo said...

wah2..bagus entri ni..
nak kongsi satu buah fikiran ni..

hadiah yang terbaik untuk seorang lelaki adalah hadiah yang bertutup.
kalo hadiah tu time kita dapat dah terbuka, xsuprise..

paham kan? hehe:D

Mr.Eye said...

hehehe...
okeh!i got the point...
yes.!tp ade gak surprise...
bile something yg kite hrapkan xmenjadi...owh..hadiah xsemanis yang disangkakan..hahaha..=D

CIK TOM said...

menarik entry ni..

Mr.Eye said...

cik tom:
thanks..just a simple one..